تبیین عناصر برنامۀ درسی تربیت اخلاقی با توجه به سیرۀ رضوی
تبیین عناصر برنامۀ درسی تربیت اخلاقی با توجه به سیرۀ رضوی

میثم غلام پور؛ هادی پورشافعی؛ مقصود فراستخواه؛ محسن آیتی

دوره 9، شماره 33 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 179-201

https://doi.org/10.22034/farzv.2021.129236

چکیده
  تربیت اخلاقی متربّیان از مهم‌ترین بخش‌های هر نظام آموزشی است.  هدف پژوهش حاضر، تبیین عناصر برنامۀ درسی تربیت اخلاقی با توجه به سیرۀ تربیتی امام رضا(ع) است. رویکرد پژوهش حاضر کیفی و روش آن سنتزپژوهی ...  بیشتر